Sıkça Sorulan Sorular

Lifetech Su Arıtma Sistemleri

Sıkça Sorulan Sorular

Neden Lifetech Su Arıtma Cihazını Seçmeliyim?

Çünkü, hayata değer katan çözümleriyle konforu artıran Lifetech Su Arıtma, yeni nesil su arıtma cihazları ve üstün arıtma teknolojileri ile her evde kolayca ve mükemmel su kalitesi sunuyor. Çeşme suyunu, bilimsel olarak kanıtlanmış ters ozmos teknolojisi ile içilecek kaliteye getiriyor. Su arıtma cihazı satın alırken mutlaka ürünü iyi araştırmalı, teknik özellikleri hakkında bilgi sahibi olmalı ve her şeyden önemlisi güvenilir bir firma ve ürün tercih etmelisiniz.

Kaç Aşamalı Su Arıtma Cihazı Almalıyım?

Bu noktada sizin nasıl bir su tercihinde bulunduğunuz önem arz ediyor. Yumuşak bir su içmek istiyorsanız, en az 5 aşamalı su arıtma cihazı tercih etmelisiniz. Tercihinize göre 6 aşamalı su arıtma cihazı, 7 aşamalı su arıtma cihazı, 9 aşamalı su arıtma cihazı veya 11 aşamalı su arıtma cihazı da tercih edebilirsiniz. Aşama sayısı kullanıcı su sertlik alışkanlıkları, tercihi durumlara göre değişmekle birlikte standart bir ters ozmos su arıtma cihazında minimum 5 aşama filtrasyon sistemi bulunmaktadır.

Pompalı ve Pompasız Su Arıtma Cihazının Farkı Nedir?

Pompalı su arıtma cihazları ile pompasız su arıtma cihazları özünde aynıdır. Ancak, evinizin bulunduğu kat veya suyunuzun basınç durumu bazı durumlarda cihazınızın sağlıklı çalışması için pompa ile destek alınmasını zorunlu kılmaktadır. Şebeke basıncının 4 bar ve üzerinde olduğu yerlerde pompasız su arıtma cihazları doğrudan basınç ile çalışabilirken, şebeke basıncının 4 bar altında olduğu yerlerde pompalı su arıtma cihazı tercih edilmelidir. Aksi taktirde ürün verimli çalışmayacak ve bu durum kullanıcı açısından pek çok şikayete sebebiyet verebilmektedir. Örneğin; tankın 1-2 litre su depolaması, atık su sarfiyatının fazla olması gibi. Bu konuda uzmanlarımız ile bağlantı kurabilir ve onların yönlendirmesi ile cihaz seçeneğine karar verebilirsiniz. İletişime geçmek için buraya tıklayabilir ya da 0850 302 74 34 numaralı telefonu arayabilirsiniz.

Su Arıtma Cihazı Filtre Değişimi Ne Zaman Yapılır?

  • Açık kasa su arıtma cihazlarında ilk üç filtre her 6 ayda bir değiştirilmelidir. Şebeke suyunun kirlilik ya da temizlik durumuna göre bu süre kısalıp uzayabilmektedir.

Opsiyonel olarak bulunan Alkali Filtre, Detox Filtre, 4'lü Mineral Filtre ve Post Karbon Filtre değişim süresi ise 12 ayda bir şeklindedir.

Ters Ozmos Membran Filtre değişimi 12-24 ayda bir yapılmalıdır. Membran filtre ölçümü yetkili servisler tarafından yapılarak değişim süresine karar verilmelidir.

  • Kapalı kasa su arıtma cihazlarında ilk üç filtre maksimum yılda bir değiştirilmelidir. Şebeke suyunun kirlilik ya da temizlik durumuna göre bu süre kısalıp uzayabilmektedir.

Opsiyonel olarak bulunan Alkali Filtre, Detox Filtre, 4'lü Mineral Filtre ve Post Karbon Filtre değişim süresi ise 12 ayda bir şeklindedir.

Ters Ozmos Membran Filtre değişimi 12-24 ayda bir yapılmalıdır. Membran filtre ölçümü yetkili servisler tarafından yapılarak değişim süresine karar verilmelidir.

Su Arıtma Sistemleri Damacana Sulardan Daha Mı Ucuz?

Bu sorunun cevabını basit bir matematik hesabı ile ortaya çıkartabiliriz. Ortalama 3 günde bir damacana su tüketilen bir evde ayda 10 damacana su tüketilmektedir. Bu ayda 700₺'ye denk gelmektedir. 12 ayda damacana suya 8400₺ harcanmaktadır. Damacana sular genellikle yalnızca içme suyu olarak kullanılırken, su arıtma cihazları sürekli üretim yaparak 7/24 hazır su beklettiği için kullanıcılar içme suyunun yanı sıra çay demleme, kahve yapma, yemek pişirme, ütü yapma, çiçek sulama gibi pek çok alanda da su arıtma cihazı kullanmaktadır. Dolayısıyla bir su arıtma cihazı satın almak ve düzenli olarak bakım yaptırmak bir yıllık damacana maliyetinden daha uygun fiyata gelmektedir.

Sitenizde nasıl üyelik oluştururum?

Siteye giriş yaptıktan sonra sağ üst köşedeki "Kayıt ol" butonuna tıklayınız. Ardından açılan sayfada üyelik bilgilerinizi, parolanızı ve bülten aboneliği seçeneğinizi giriniz. Ardından devam ettiğinizde üyelik sayfanız açılacaktır. Buradan adresler gibi diğer bilgilerinizi de tamamlayabilirsiniz.

Üyeliğimi nasıl kapatabilirim?

"İletişim" sayfasına geldikten sonra ekranda ki formu doldurup üyelikten çıkmak istediğinizi belirten bir mesaj iletin. Destek ekibimiz bu mesajınızın ardından üyeliğinizi kapatacaktır.

Taksitli alışveriş yapabilir miyim?

Lifetech Su Arıtma Cihazlarına, tüm kredi kartlarına vade farksız 3 taksit imkanı ile ulaşabilirsiniz. Ayrıca tüm kartlara 2-12 arasında taksit imkanımız bulunmaktadır.

Lifetech ürünümü teslim aldım montaj için ne yapmalıyım?

Ürününüzü teslim aldıktan sonrasında 0850 302 74 34 numaralı "Destek Hattımızı" arayarak bulunduğunuz il bilgileri ile yetkili montaj servisimizin bilgilerine ulaşabilirsiniz. Hemen hemen tüm Türkiye'de montaj desteği ücretli olarak sağlanmaktadır. Su arıtma cihazı montajını mutlaka teknik servis desteği alarak yaptırmanızı tavsiye ederiz.

Ne kadar kargo ücreti öderim?

Web sitemizden yapmış olduğunuz tüm alışverişlerinizde kargo ücretsizdir.

Lifetech ürünüm ne zaman kargoya verilir?

Web sitemizden saat 15:00'e kadar aldığınız tüm ürünler aynı gün kargoya verilir, 15:00'dan sonra satın alınan ürünler ertesi gün kargoya verilmektedir.

Lifetech su arıtma cihazı garantisi nasıl oluyor?

Lifetech Su Arıtma Cihazı fatura tarihinden itibaren 2 yıl garantilidir. Bu garanti üretimden kaynaklı herhangi bir hata olması ve servis raporu doğrultusunda tespit edilmesi durumunda yalnızca yedek parçalar için geçerlidir. Su arıtma cihazı veya filtreler su ile temas ettikten sonra kurulum veya filtre montajı esnasında yapılan herhangi bir nedenle arıza durumuna geçerse ürün garanti kapsamında değerlendirilmez. Kısacası kullanıcı kaynaklı hatalar garanti kapsamı dışındadır. Su arıtma cihazınızın bakımları ve filtre değişimleri yetkili servislerimiz tarafından yapıldığı takdirde garanti süresi 5 yıla uzamaktadır.

Yurtdışından ürün alabilir miyim?

Şu an için henüz yurtdışı satışımız bulunmamaktadır. Ürünlerimiz yalnızca Türkiye sınırları içerisinde bulunan bir adrese gönderilmektedir.